 |


|
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
Ruszyła VI Edycja Konkursu Promocyjnego LIDER RYNKU-EURO LEADER 2005 |
2004/12/10 |
|
|
Konkurs Promocyjny LIDER RYNKU opiera się na zasadach rywalizacji. Liderzy wyłaniani są metodą porównawczą konkurencyjnych zgłoszeń. Jest to najbardziej właściwa i obiektywna forma wyłaniania najlepszych na rynku polskim firm, produktów i usług.
Jest on oparty na zasadach rywalizacji konkurencyjnych zgłoszeń i organizowany jest pod kątem promocji krajowej i europejskiej w warunkach poszerzonej Unii Europejskiej i rynku Europy. Firmy polskie spotykają się z coraz ostrzejszą konkurencję rynkową. Aby utrzymać pozycję na rynku trzeba tej konkurencji sprostać. Niezbędnym staje się pełniejsze wykorzystanie wszelkich, będących w dyspozycji firmy atutów rynkowych. Konkurs ten pozwala lepiej wykorzystać atuty lidera, dostarczając skutecznych narzędzi marketingu, promocji i reklamy. Znak Promocyjny stał się rozpoznawalnym na rynku polskim symbolem jakości produktu i wartości marki.
|
|
|
|
Zaproszenie do udziału w targach kooperacyjnych branży drzewnej |
2004/11/09 |
|
|
W dniach 3-5 marca 2005 roku w Grazu (Austria) odbędą się targi kooperacyjne PAVE organizowane w ramach współfinansowanego przez Komisję Europejską projektu PROMISE. W targach weźmie udział ponad 250 firm z branży drzewnej z kilkunastu krajów europejskich, m.in. Austrii, Belgii, Danii, Estonii, Finlandii, Grecji, Hiszpanii, Litwy, Łotwy, Niemiec, Polski, Słowacji, Słowenii, Szwecji , Węgier, Wielkiej Brytanii oraz Włoch.
|
|
|
|
XV Edycja Konkursu „Teraz Polska” |
2004/10/27 |
|
|
Rozpoczyna się XV edycja konkursu „Teraz Polska”. Zadaniem konkursu jest wyłonienie grupy najlepszych przedsiębiorstw, które dzięki walorom jakościowym, technologicznym i użytkowym swoich wyrobów i usług są lub mogą stać się wzorem dla innych. Godło „Teraz Polska” przez wiele lat funkcjonowania na rynku stało się symbolem najwyższej jakości produktów i usług.
|
|
|
|
Eurokonkurs społeczno-gospodarczy "Przyjaciel Europy" |
2004/10/04 |
|
|
Eurokonkurs społeczno-gospodarczy "Przyjaciel Europy" jest otwartym konkursem przygotowywanym przez proeuropejską organizację społeczną - Stowarzyszenie PRO EUROPA, w celu wyróżnienia osób i podmiotów gospodarczych, które poprzez swój wkład społeczny, gospodarczy lub polityczny w szeroko pojęty proces integracji europejskiej przyczyniają się do przyspieszenia pozytywnych zmian w polskim życiu społeczno-politycznym, modernizacji polskiej gospodarki - w tym rolnictwa, upowszechniania zachowań proekologicznych, a w efekcie do podwyższania stopy życiowej Polaków. Pragniemy docenić i promować tych, którzy swoją działalnością wpływają na wizerunek Polski w Europie. Najważniejszym kryterium konkursowym jest wkład kandydata w życie społeczne ze szczególnym uwzględnieniem działalności proeuropejskiej.
|
|
|
|
Międzynarodowe Targi Marketingu Owocowo-Warzywnego „Fruit Logistica 2005” w Berlinie |
2004/08/03 |
|
|
Międzynarodowe Targi marketingu Owocowo-Warzywnego„Fruit Logistica 2005” — to specjalistyczne targi branży związanej z handlem owocami i warzywami w Niemczech skierowane przede wszystkim do osób zajmujących się hurtowym obrotem warzyw i owoców. Owoce i warzywa należą do bardzo wrażliwych, świeżych towarów, w odniesieniu do których spełnione muszą być ściśle określone wymogi z zakresu zarządzania logistycznego. Z tego względu targi Fruit Logistica poświęcone są nie tylko samym produktom, ale również i technicznemu know how niezbędnemu dla potrzeb logistyki. Innym istotnym aspektem imprezy jest przechowywanie warzyw i owoców w punktach sprzedaży detalicznej Wystawę odwiedza kilkaset tysięcy ludzi — w roku 2004 było to 22.116 zwiedzających. (40% więcej w stosunku do roku ubiegłego) z 80 krajów.
|
|
|
|
Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego "Grune Woche" 2005 |
2004/08/03 |
|
|
Polska Izba Gospodarcza Importerów, Eksporterów i Kooperacji, Ogólnokrajowa Spółdzielnia Turystyczna „GROMADA” Region Zachodni w Poznaniu, Regionalna Wielkopolska Izba Rolno-Przemysłowa oraz Wielkopolskie Centrum Międzyregionalnej Współpracy Gospodarczej działające przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Wielkopolskiego zapraszają do wzięcia udziału w Międzynarodowych Targach Przemysłu Spożywczego „Grüne Woche” , które odbędą się w Berlinie w dniach 21-30 stycznia 2005.
Międzynarodowe Targi „Grüne Woche” to największe i najważniejsze targi branży spożywczej, rolnej i ogrodniczej w Niemczech. Pełnią funkcję instrumentu marketingowego pozwalającego zaprezentować ofertę eksportową, przeprowadzić test rynkowy oferowanych wyrobów, w tym nowo wprowadzanych na rynek.
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
|
|
|
 |